drive up
Close Встановити місто за замовчуванням: Ваше місто:
КиївХаркiвДніпроЛьвівОдеса

FAQ

Що таке депозит (застава)?

Це Ваш максимальний грошовий ліміт відповідальності при пошкодженні авто
Якщо збиток перевищує суму франшизи, то все інше покривається страховою компанією
Ви відповідаєте в межах цієї суми за зовнішні пошкодження, резину та скляні деталі.

Чи можу я взяти авто без застави (депозиту)?

Наша компанія надає послугу Super Top Cover (повне покриття). Ваша відповідальність за авто- нульова. Ця послуга сплачується додатково і її можливо замовити тільки при оренді від 3-х діб.

Чи можу я виїжджати на орендованому авто за кордон?

Наша компанія надає авто тільки для пересування в межах України (за винятком Донецької та Луганської областей, а також АР Крим).

В якій валюті проводиться оплата?

Не зважаючи на те, що ціни на сайті вказані в долл США сплата проводиться у національній валюті (українська гривня) за поточним курсом на момент підписання договору оренди.

Що робити у разі ДТП?

Якщо сталося ДТП, Вам необхідно зв’язатися з Вашим менеджером з прокату, або зателефонувати на нашу гарячу лінію, викликати поліцію та, при необхідності, швидку. Наші менеджери прибудуть на місце найближчим часом та допоможуть з оформленням усіх документів. Поки ви будете очікувати на представників нашої компанії візьміть копії усіх паперів у поліції, а також сфотографуйте місце ДТП, документи інших учасників ДТП, пошкодження на авто.
Увага! Усі контакти екстрених служб і нашої клієнтської підтримки ви зможете знайти за козирком на наклейці.

Як застраховані авто нашої компанії?

Усі авто нашої компанії застраховані по ОСАГО (обов’язкова відповідальність перед третіми особами) та КАСКО (повне страхування від збитку та крадіжки (розмір франшизи залежить від обраного Вами класу авто)

Що не покриває страхування?

-Пошкодження або крадіжку двірників, магнітоли, антени, шин, колісних дисків, табличок із реєстраційними номерами авто, ключів, дзеркал, пошкодження стекол, даху та внутрішньої оббивки салону
-Втрату документів на авто
-Пошкодження авто, що сталися у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння
-Пошкодження авто, що сталися під час їзди по бездоріжжю
-Пошкодження авто, що сталися під час перевезення авто морським або річним транспортом
- Пошкодження або крадіжку особистих речей водія, що були залишені в авто
-Пошкодження, що сталися внаслідок передачі авто третім особам (які не вказані у договорі оренди)

Які обмеження за пробігом? Що робити, якщо я перевищив ліміт з пробігу?

Добовий ліміт пробігу складає 300 км
Рахується сумарний пробіг за весь період. При перевищенні ліміту, перепробіг сплачується додатково

У якому стані передається авто?

Авто надається у чистому виді та з повним баком пального
Увага!!! Мийка та пальне у вартість оренди не входять

Що робити у разі поломки авто?

Якщо авто вийшло з ладу або на приладовій панелі загорілися іконки, Ви почули підозрілі звуки (тертя, стукіт, тріск) плавно зупиніться, припаркуйтеся так, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху і зв’яжіться з Вашим менеджером з прокату або службою клієнтської підтримки (що працює 24/7)
На наклейці за козирком, з боку водія, Ви можете знайти контактні телефони нашої служби підтримки та номери екстрених служб